Projekty uczniów podczas zdalnego nauczania
Czas nauczania zdalnego już za nami, uczniowie klas VII i VIII w dalszym ciągu z wielkim zaangażowaniem wykonują projekty z zakresu biologii i chemii.
Na tablach korytarza szkolnego pojawiają się kolejne prace uczniów.
Bardzo ciekawym projektem jest praca uczennicy klasy 7c Michaliny Gulardowskiej.
„ STOP TESTOWANIU PRODUKTÓW NA ZWIERZĘTACH ! „
W sposób niezwykle subtelny ale zmuszający do zatrzymania się i zadumy, autorka przedstawia firmy kosmetyczne wykorzystujące zwierzęta do testowania swoich produktów. Przedstawia również te firmy, które bez narażania na cierpienie zwierząt wprowadzają na rynek produkty równie skuteczne i bardzo dobrej jakości.
Każdy z nas stosuje produkty kosmetyczne do pielęgnacji ciała, higieny, utrzymania czystości w naszym domu. Zanim wybierzesz się na zakupy, podejdź na drugie piętro, zapoznaj się z przedstawianą pracą. Każdy z nas może przyczynić się do zmniejszenia cierpienia zwierząt, kupując produkty firm które nie przeprowadzają testów na niewinnych zwierzętach.
Oto kolejne bardzo ciekawe projekty wykonane przez uczniów klas ósmych.
- „ ZWIAZKI ORGANICZNE” – Małgorzata Kojder kl.8a
- „ KOFEINA I JEJ SKUTKI” – Dominika Nowak i Marta Obrycka kl. 8c
- „ BIAŁKA – ZWIĄZKI ORGANICZNE” – Pavlo Zazuliak kl.8
- „ WYBITNE OSIĄGNIĘCIA W CHEMII – LAUREACI NAGRODY NOBLA”
– Małgorzata Kojder i Martyna Bogucka kl.8a
Następujący uczniowie przygotowali projekty w formie prezentacji multimedialnych:
„ MARIA SKŁODOWSKA CURIE – pionierka i prekursorka „ – JULIA KULA kl.8a
„ BIAŁKA – budowa, rodzaje, właściwości” – ZUZANNA ŁOBODA kl.8b
„ TŁUSZCZ – przyjaciel czy wróg…? „ – JAGODA KAZANIECKA kl.8a
„ POLSCY CHEMICY” – ALAN CZAUS kl.8c
„ ŚWIAT ROŚLIN” – DIANA BIRUK kl.8b












