Projekty uczniów podczas zdalnego nauczania

Czas nauczania zdalnego już za nami, uczniowie klas VII i VIII w dalszym ciągu z wielkim zaangażowaniem wykonują projekty z zakresu biologii i chemii.

Na tablach korytarza szkolnego pojawiają się kolejne prace uczniów.

Bardzo ciekawym projektem jest praca uczennicy klasy 7c Michaliny Gulardowskiej.

 

         „ STOP  TESTOWANIU PRODUKTÓW NA ZWIERZĘTACH ! „

 

W sposób niezwykle subtelny ale zmuszający do zatrzymania się i zadumy, autorka przedstawia firmy kosmetyczne wykorzystujące zwierzęta do testowania swoich produktów. Przedstawia również te firmy, które bez narażania na cierpienie zwierząt wprowadzają na rynek produkty równie skuteczne i bardzo dobrej jakości.

Każdy z nas stosuje produkty kosmetyczne do pielęgnacji ciała, higieny, utrzymania czystości w naszym domu. Zanim wybierzesz się na zakupy, podejdź na drugie piętro, zapoznaj się z przedstawianą pracą. Każdy z nas może przyczynić się do zmniejszenia cierpienia zwierząt, kupując produkty firm które nie przeprowadzają testów na niewinnych zwierzętach.

 

Oto kolejne bardzo ciekawe projekty wykonane przez uczniów klas ósmych.

 

  •         „ ZWIAZKI ORGANICZNE” – Małgorzata Kojder kl.8a
  •        „ KOFEINA I JEJ SKUTKI”  –  Dominika Nowak i Marta Obrycka kl. 8c                                      
  •       „ BIAŁKA – ZWIĄZKI ORGANICZNE”  Pavlo Zazuliak kl.8
  •       „ WYBITNE OSIĄGNIĘCIA W CHEMII  – LAUREACI NAGRODY NOBLA”
    –  Małgorzata Kojder i Martyna Bogucka kl.8a

 

 

Następujący uczniowie przygotowali projekty  w formie prezentacji multimedialnych:

„ MARIA SKŁODOWSKA CURIE – pionierka i prekursorka „ –  JULIA KULA  kl.8a

„ BIAŁKA – budowa, rodzaje, właściwości” – ZUZANNA ŁOBODA kl.8b

„ TŁUSZCZ – przyjaciel czy wróg…? „ – JAGODA KAZANIECKA kl.8a

„ POLSCY CHEMICY” – ALAN CZAUS kl.8c

„ ŚWIAT ROŚLIN” – DIANA BIRUK kl.8b