EMOCJE ZWIĄZANE Z UCZESTNICZENIEM W NAUCZANIU ZDALNYM
Uczniowie z klas VII i VI b wykonali projekt dotyczący okresu nauczania zdalnego.
„ EMOCJE ZWIĄZANE Z UCZESTNICZENIEM W NAUCZANIU ZDALNYM ”
Realizacja treści podstawy programowej w klasach VII na lekcjach biologii z zakresu higieny i chorób układu nerwowego – wpływ stresu na organizm.
Prowadzone lekcje wychowawcze w kl. VI b dotyczące emocji uczniów, co im się podoba w zdalnym nauczaniu, co im przeszkadza, stały się inspiracją do powstania projektu.
Uczniowie spontanicznie przygotowali swoje wypowiedzi, przelali na papier dobre i negatywne emocje, swoje radości z początku ogłoszenia nauczania zdalnego i obawy kiedy czas jego się wydłużał. Opowiadają o swoich niepokojach podczas lekcji zdalnych, często potęgowanych problemami technicznymi, tęsknotach za kontaktami z kolegami, nauczycielami za „normalnością”.
W imieniu autorów projektu zapraszam do wnikliwego wczytania się w treści ich wypowiedzi. Być może odnajdziesz w czytanych słowach swoje emocje, być może znajdziesz w nich sposób jak sobie poradzić gdy ogarnia Cię zwątpienie, zmęczenie i wszystko wydaje się nie mieć sensu.












